luni, 18 iulie 2016

Bai frate, deci se poate!!!

Veneam mai devreme catre casa si dintr-un obicei foarte prost, cred, de a fi extrem de atenta la tot si toate - defect profesional - vad venind pe sensul celalalt de mers o motocicleta, un chopper. 
Mi-a atras atentia cel care conducea. De la distanta se vedea ca nu este un om tanar, in plus, in spate ii flutura cativa centimetri de par alb si un steag.

Mi-am concentrat atentia, a inceput la propriu sa-mi galopeze inima intuind deja ce o sa vad si am vazut-o...am vazut minunea, motociclistul era o lady, cu siguranta speciala, de minim 65 de ani, in trecere pe langa mine i-am vazut figura :). Purta o pereche de ochelari de soare destul de deschisi la culoare, posibil sa fi fost si de vedere in acelasi timp, si o cascheta mica pe varful capului.


Am ramas tampita si mi-am retinut cu greu impulsul de a intoarce brusc - bine, cred ca mai mult m-a retinut faptul ca nu aveam unde sa fac manevra asta mai ales ca din fata venea o coloana lunga de masini, altfel cred ca nimic nu ma oprea sa gonesc dupa ea - de ce?! nu stiu, dar a fost prea putin fractiunea de secunda, mi-ar fi placut sa o admir mai mult...

Chopperul avea un ghidon cu coarne putin mai inalte decat normalul iar in spate montat pe o tija cam de 1 metru, un steag maro-kaki cu un semn imprimat - din pacate n-am mai putut sa observ si ce era imprimat. O exista Comunitatea gagicilor-tupeiste-de-varsta-a-treia?!! 

Ideea e ca femeia era bestiala, super-cool si fara dubiu ca scopul ei este sa imbatraneasca altfel si nu sa miroasa a naftalina. 

Toata aprecierea si admiratia mea se indreapta catre oamenii care incerca sa-si depaseasca limitele. Evident, asta nu inseamna ca trebuie sa dai cu capul sub tine ca sa arati ce tare esti.

Bravo FEMEIE, esti foarte tare atunci cand vrei, ca e clar ca de putut, POTI!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu