vineri, 1 iulie 2016

Vineri




Inca militez, in sinea mea pentru moment, pentru 4 zile lucratoarea pe saptamana, mai ales in perioada estivala...nu zic acum, si iarna e greu. 

Dupa o dimineata in care alarma a sunat la 6, am deschis ochii la 7 si m-am sculat cu greeeu din pat la 7.35, am inceput imediat sa-mi pun intrebari de genul: cu ce-am gresit azi si cum dracu o sa reusesc sa ajung la munca la 8.30. 

M-am aranjat relativ rapid, am iesit din casa val-vartej si am plecat, nu inainte de a lasa acasa ciresele, cred ca rascoapte, din portbagajul masinii - aseara am uitat de ele, mi-am adus aminte pe la 1 din noapte.

Toata dimineata am stat hipnotizata in fata laptopului, incercand sa-mi termin treburile pe la birou. Aveam creierul inghetat, nu-mi venea nici o idee si ma durea tare in crestetul capului. Ma uitam mirata peste un contract incercand din rasputeri sa il revizuiesc…lucru usor de altfel de luni pana joi, in general. In jurul meu toata lumea tranchilizata…Pentru ca nu era nici unul care sa-mi dea un imbold, un sut sau sa ma enerveze si cum nici macar cafeaua nu a reusit, m-am incurajat singura "hai ca poti, ai trecut tu peste momente mult mai grele" (eu si gandurile mele facem cateodata echipa buna)...dupa o perioada si inca vreo trei guri de cafea a inceput sa functioneze...

Cu gandul la ora 17 creierul s-a relaxat, cat de cat, si una cate una, rotitele au inceput sa se invarta. 

Alter ego-ul meu urla disperat dupa ziua de maine.




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu