vineri, 8 iulie 2016

Sandalandala - Vama veche

Am ajuns in Vama, sambata dupa-amiaza, pe la 3. Fara pretentii, obositi si transpirati dupa drumul lung cu motocicleta, in arsita, la multe zeci de grade, am zis ca o fi ok la Sandalandala (ca in alta parte nu era) ...n-o sa murim o noapte in cort. Ei bine, in final mi-am dat seama ca nu mai aveam mult.

Asadar, toate bune si frumoase. Am completat formularele, am platit 100 de lei pentru una bucata cort de 2 persoane si am fost preluati de un baietandru si condusi in fata minunatelor "camere".

Initial, am avut un soc, cortul era putin mai mare decat cotetul lui Gore (husky-ul meu). Am incercat sa-mi alung gandurile de genul "unde ma schimb" "oare de ce am luat atatea catrafuse" (pe langa ghete, casti, geci)...si sa gandesc pozitiv. Ma uitam la stiva de bagaje si la spatiul in care ar fi trebuit sa le pun, adica langa noi doi. In cele din urma le-am lasat pe toate in fata cortului.

Ni s-au oferit 2 saci de dormit nespalati si care incepusera sa miroasa, am pus niste prosoape pe ei insa peste noapte mi-a fost frig si a trebuit timid asa sa trag unul pe mine. Inca urmaresc sa nu fi contactat vreo boala de piele...


Incepuse sa fie din ce in ce mai clar ca se prefigura o noapte alba.

A, uitasem, la preluarea cortului iti fac o favoare si-ti mai umfla putin salteaua care oricum se lasa destul de mult in urmatoarele ore - orice umflare suplimentara  5 lei :))... 

Singurele locuri unde te puteai schimba erau dusurile si nu alte spatii special amenajate in acest scop. Ud pe jos si in laterale am reusit sa ma schimb cu chiu cu vai. Nu tu un cui, nu tu un suport unde sa-ti pui ceva, doar 2 slapi batuti in cuie, chipurile sa-ti atarni de curelele lor un prosop, chiloti si alte articole vestimentare. Sampon, sapun si altele doar pe jos le putea insira cu riscul asumat sa le gasesti in cabina de alaturi intrucat peretii laterali din lemn erau montati cam la 30 de cm deaspura podelei.

Dus nu am indraznit sa fac pentru ca apa calda nu era, doar rece aveau in "menu", si in plus bomboana de pe  coliva, toate dusurile curg numai de sus, din plafon, deci in mod obligatoriu, vrei nu vrei, trebuie sa te speli si pe cap si evident cu apa rece.

La un moment dat a trebui sa ajung si la WC. Chinul dracului si acolo ca fiind foarte stramte dadeam cu genunchii in usa...si nu-s asa inalta, am doar 1.67.

Dupa distractia de pe plaja (foarte misto), am ajuns inapoi in camera gonflabila, pe la un 2 (din cate imi aduc aminte), insa n-am reusit sa pun geana pe geana desi stateam cam in cel mai indepartat punct al campingului, fiindca muzica de la restaurantul lor pozitionat la intrare era data extrem de tare...

Pe langa toate astea, de milionul platit n-am incaput toata, picioarele nu-mi intrau in intregime in cort, talpile le-am lasat afara, la aerisit.

Dimineata paream fugita de acasa, nespalata, neodihnita, nedemachiata, si toate ce incep cu ne...

Ne-am indreptat catre restaurant sa bem o cafea, foarte scumpa si aia, loc unde am surprins cateva momente de neuitat: un patron idiot si arogant, chelnerii depasiti de situatie si probabil cu training prealabil facut de patron "stai ca nu am timp sa vin chiar acum" sau "ok, hai sa-ti iau totusi comanda" - cu scene de dat ochii peste cap de parca ai fi mancat gratis

Concluzia este ca ori sunt eu nebuna, si am ceva dileli - nu de alta dar mi s-a tot spus de-a lungul timpului - ori toate aprecierile de 4 si 5 stele postate de unii si altii, sunt platite sau provin de la rubedenii. 

Am plecat de acolo cu promisiunea ca urmatorul loc de cazare va fi un hotel de 5 stele. Nebanuitele cai ale Domnului sper sa nu ma mai duca in veci in locul ala insa cel mai mult si mai mult sper sa nu fi plecat cu vreo boala de piele de la minunatul camping SANDALANDALA. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu